Lite svar på lite frågor

Matvanor:

Bästa maträtt? Pizza, tacos och grillat.


Bästa dryck? Cocacola.

Hatdryck och maträtt? Skolmat.

Bästa alkoholdryck? Vargtass.

Använder du smör på smörgåsen? Ja, kopiöst med smör.


Smågodis eller färdiga påsar? Smågodis.

Favoritglass? Daimstrut.

Shoppingvanor:

Hur mycket shoppar du för varje månad? 1000 kronor.

Har du mer skor än kläder? Nej.

Favoritplagg? Mankini.

Hatplagg? Kalsonger.

 

Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du? Pluggar.

Vad vill du bli? Rik.

Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Nej, Lugnet suger.

Är lönen viktigast?  Ahh.

 

Boende:

Lägenhet eller hus? Hus.

Framtidsplaner med boende? Villa
Litet eller jättestort? Drömboende? Jättestort.
Landet eller mitt i stan? Landet.

Mysigt eller sterilt? Sterilt.

 

Lite allt möjligt:

Har du barn? Är otrohet okej? Nej jag har tyvärr inte barn. Otrohet är okej.

Älskar du någon? Ja.

Betyder familjen mycket för dig? Är du lojal? Den är mitt allt och jag är lojal.

Tycker du om att dricka dig full? xDDDD

Hemmafest eller krogen? Hemmafest.

Matvanor:

Bästa maträtt? Tjockmat. 
Bästa dryck? Tjockdryck.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0